x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

כמה עולה לילה במלון באילת? לא כמו שחשבתם!

צוות צימר, עדכון אחרון: 11/6/2024

כמה עולה לילה במלון באילת? לא כמו שחשבתם!

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

התשובה לשאלה זו בד"כ תהיה הרבה! השאלה כמה הרבה וזה כבר תלוי ברצונות, בצרכים ובעומק הכיס של המטייל.
אילת, מתהדרת בחופים מדהימים, חיי לילה תוססים, מגוון האטרקציות ואתרי הביקור ושפע של מלונות מכל הרמות והסוגים מהווה יעד פופולרי מאוד לחופשה לזוג הרומנטי כמו גם למשפחה המטיילת והנופשת בין אם מדובר בתושבי הארץ או בתיירים מחו"ל. עלות הלינה באילת יכולה להשתנות משמעותית בהתאם לגורמים שונים. אז כמה עולה מלון באילת? בכתבה מטה זה נבחן את טווח המחירים למלונות באילת, נעמיק בגורמים המשפיעים על מחירים אלו, ונציג מספר דוגמאות שונות למחירי מלונות בעיר החוף היפה הזו.
 
טווח מחירים:
 
עלות השהייה במלון באילת יכולה לנוע בין כמה מאות בודדות של שקלים לכמה מאות רבות ואף לאלפי שקלים ללילה.
בקצה התחתון של טווח המחירים למלון באילת ניתן למצוא מלונות והוסטלים במחירים של  250 עד 500 ש"ח ללילה לזוג עבור חדר סטנדרטי. מקומות לינה אלו מציעים שירותים בסיסיים ובד"כ ללא ארוחת בוקר, מה שהופך אותם למאוד רלוונטיים למטיילים עם תקציב מוגבל או תרמילאים המעוניינים לראות את צפונות אילת מבלי להישאר עם "חור בכיס"..
 
במדרג השני של מחירי מלון באילת נמצאים המלונות הבינוניים ומקומות אירוח בוטיק שמחירם נע  בין 500 ל-900 ש"ח לזוג ללילה. במלונות אלו מגוון שירותים ומתקנים רחב יותר, כמו גם חדרים נוחים יותר ושירותי הסעדה ברמה גבוהה ובמחיר סביר. מלונות אלו מתאימים למטיילים המחפשים שירות ונוחות במחיר סביר.  
 
בקצה העליון של טווח המחירים נמצאים אתרי נופש יוקרתיים ומלונות חמישה כוכבים שמחיר שהות של לילה בהם עשוי להיות  מ 1000 ש"ח ומעלה.  עם זאת יצוין כי  מלונות אלו מציעים למטייל חוויה נופש מפוארת הכוללת מתקני פרמיום, אפשרויות לסעודה גורמה, שירותי ספא ונופים עוצרי נשימה של מפרץ אילת או הרי אדום, מה שמבטיח תמורה מלאה לאורחים המחפשים את הפאר האולטימטיבי במהלך חופשתם באילת.
 
חופשה במלון באילת על בסיס הכל כלול
 
גורמים המשפיעים על מחירי המלון:
 
ישנם כמה גורמים המשפיעים על מחיר לילה במלון באילת, הגורמים המשפיעים ביותר על המחירים במלון באילת הם:
 
עונתיות: כמו יעדי תיירות רבים, מחירי המלונות באילת מושפעים במידה רבה בהתאם לביקוש עונתי. עונות שיא התיירות באילת הינם חופשת קיץ וחגים מרכזיים. אין זה משנה מה דירוג המלון והיכן הוא ממוקם ואילו שירותים הוא מספק בעונה נחווה תמיד הקפצת מחירים. בסוגריים נציין שבעונת החוף אילת זוכה למבקרים רבים מצפון אירופה בשל השמש והטמפרטורה שעבורם זו מציאה ביחס למה שיש להם בבית):
 
מיקום: הקרבה של מלון לחוף הים, למרכז העיר או לאטרקציות פופולריות יכולה להשפיע באופן משמעותי על מחירו. מלונות עם נוף לחוף הים או גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות של אילת עשויים לדרוש תעריפים גבוהים יותר בשל מיקומם המעולה.
 
דירוג המלון: לקטגוריה ודירוג הכוכבים של מלון יש תפקיד משמעותי בקביעת מחירו. אתרי נופש יוקרתיים עם מתקנים ושירותים נרחבים יבואו באופן טבעי עם תג מחיר גבוה יותר בהשוואה לאירוח בתקציב או בינוני. מן הסתם ברור לנו שמספר הכוכבים מעיד על רמת השירותים והמתקנים המוענקים לבקר במלון.
 
סוג החדר והשירותים: סוג החדר והשירותים שמציע מלון יכולים גם הם להשפיע על המחיר שלו. סוויטות, חדרים עם נוף לים ומתקנים אקסקלוסיביים כמו בריכות פרטיות או ג'קוזי בחדר עשויים להגיע למחירים גבוהים בהשוואה למחירים של  החדרים הסטנדרטיים.
 
מוניטין מותג: מלונות השייכים לרשתות בינלאומיות ידועות או למותגי בוטיק ידועים עשויים לגבות תעריפים גבוהים יותר על סמך המוניטין שלהם עבור שירות ומתקנים איכותיים.
 
חבילות כלול: חלק מהמלונות באילת מציעים חבילות הכל כלול: ארוחות, פעילויות חברתיות, פעילויות לילדים ושירותים נוספים. חבילות אלו משפיעות באופן ישיר על העלות הכוללת של החופשה. יחד עם זאת, חופשה מסוג זה עשויות לספק ערך נוסף וראש שקט לנופשים..
 
דוגמאות למחירי מלונות באילת:
 
שם המלון: מלון ים סוף
טווח מחירים: 800 - 1200 ש"ח ללילה
 
שם המלון: קלאב הוטל אילת
טווח מחירים: כ 950 ש"ח ללילה
 
 
שם המלון: מלון דן אילת
טווח מחירים: כ- 1700 ש"ח ללילה
 
 
שם המלון: מלון אגמים
טווח מחירים: כ- 1100 ש"ח ללילה 
 
שם המלון: מלון ליאונרדו קלאב אחל
טווח מחירים: 1400 ש"ח ללילה
.
 
חופשה הכל כלול במלון באילת
 
אם כך, אז לסיכום ראינו שעלות מלון באילת עשויה להשתנות על פי מספר גורמים כמו מיקום, עונתיות, דירוג המלון, סוג החדר והשירותים. לנופשים באילת יש מגוון אפשרויות לבחירה, בין אם הם מעדיפים חופשה בתקציב מוגבל או מלונות בינוניים עם נוחות נוספת ואם בכלל העדפה היא לאתרי נופש מפוארים עם מתקנים מהשורה הראשונה, חבילות הכל כלול או מלונות בוטיק המציעים מגע אישי.
 
כאשר מתכננים חופשה ובכלל זה גם באילת צריך לתת מחשבה לנושא התקציב, בניית תקציב נכון תבטיח לנו תמורה מלאה בעד המחיר והנאה מושלמת בהתאם לציפיות. חשוב שהנופש יקבע את העדפותיו ורמת הנוחות הרצויה על מנת לבחור את הלינה המושלמת המותאמת לצרכיהם. על ידי הבנת הגורמים המשפיעים על מחירי המלונות באילת כפי שציינו לעיל ובחינת מגוון האפשרויות הקימות, תוכלו לקבל החלטות מושכלות כדי להבטיח שהות בלתי נשכחת ומהנה בעיר הנופש התוססת הזו על שפת מפרץ אילת.
 
ככלל, אין זה משנה היכן בחרתם ללון, כשהשמש שוקעת מעל המים הצלולים והחולות הזהובים של אילת, אתם יכולים להירגע במלון שבחרתם, בין אם זה מקום צימר נעים או אכסניה המתאימים לתקציב, בוטיק אופנתי או אתר נופש מפואר על שפת הים. המגוון הרחב ושבע אתרי הלינה באילת יתאימו לכל טעם ותקציב.
מניסיון, חופשה באילת היא חוויה בלתי נשכחת. בין אם המדובר בחופשה באוהל בקמפינג, בבית ספר שדה או אכסניה, במלון ברמה כזו או אחרת, את גן העדן שמציעה אילת זוכרים כחופשה מהנה.
 
 
 
אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות