x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
ראני צימר אירוח דרוזי
בית גאן
החל מ-
550

סוד הצימרים בבית לחם הגלילית

צוות צימר, עדכון אחרון: 29/8/2024

סוד הצימרים בבית לחם הגלילית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בית לחם הגלילית

בית לחם הגלילית היא מושבה ציורית ומיוחדת הממוקמת בצפון הארץ, בסמוך לרמת ישי - קרית טבעון. המושבה נוסדה בשנת 1906 על ידי עולים יהודים מרוסיה, וכיום היא מתהדרת באוכלוסייה של כ-800 תושבים. בית לחם הגלילית ידועה בזכות עיסוקי תושביה בתחום החקלאות, המלאכה והמסחר, והיא שוכנת באזור עם נוף פנורמי מרהיב של הגליל. המושבה עטורה בשרידים ארכיאולוגים מהתקופה הביזנטית בה התישבו נוצרים ובמבנים מרשימים מימי הטמפלרים הקיימים עד היום. המושבה מציעה לאורחיה חווית אירוח כפרית ייחודית, שמשלבת בין מסורת לאורח חיים מודרני.

סוגי הלינה במקום

כשאנו מחפשים צימר בצפון לחופשה זוגית רומנטית או למשפחה הנופשת מומלץ מאוד לבדוק אם יש צימר פנוי במושבה בית לחם הגלילית. צימרים בבית לחם הגלילית קיימת מגוון רחב של אפשרויות לינה, המתאימות לכל סוגי המטיילים. ניתן למצוא צימרים עממיים בצד צימרים יוקרתיים, סוויטות מרווחות ובקתות עץ, צימרים בעיצוב מודרני בצד צימרים השומרים על צביון המבנה מיום היוסדו. כל יחידת אירוח ממוקמת באזור שקט ושלו, ומציעה חווית אירוח באוירה כפרית מהנה.

צימרים לזוגות בבית לחם הגלילית

צימרים רומנטיים מושלמים לזוגות, כוללים מיטה זוגית נוחה, ג'קוזי זוגי מפנק, חדר רחצה צמוד עם מגבות, חלוקי רחצה, כפכפי ספא ומוצרי אמבט ורחצה יוקרתיים, מטבחון עם מכונת אספרסו ומיניבר, טלוויזיה חכמה גדולה ומרפסת עם נוף לגליל. ברוב המקרים בעלי המקום יפנקו אתכם בבקבוק יין ו/או פירות העונה ומוצרי מאפה. אם חפצה בכם תוכלו לבקש לקשט את הצימר לרגל אירוע זה או אחר כמו גם להזמין שף אישי, עיסויים כמובן בתיאום מראש ובתשלום נוסף.

צימרים למשפחות בבית לחם הגלילית:

מגוון צימרים מרווחים  למשפחות בכמה סוגים/גדלים - צימר עם חלל אחד מרווח לכל המשפה, צימרים שני חדרים חדר הורים וסלון (בסלון ספות נפתחות לילדים), צימרים חדר נפרד לילדים או גלריה בקומה השנייה. הצימרים המשפחתיים כוללים מטבח מאובזר, מיטה זוגית, מיטות יחיד או ספה נפתחת, טלוויזיה בחדר הורים ובסלון, חדר רחצה, ובחלקם גם תתפנקו בג'קוזי זוגי ובריכת שחיה פרטית. בנוסף חצר מרווחת עם מדשאות ופינות ישיבה מוצלות, פינות ברביקיו ומשחקיה לילדים. אידיאלי למשפחות עם ילדים.

שירותים ואיכות החדרים

האירוח הכפרי בבית לחם הגלילית מתאפיין בשירותים ברמה אבזור גבוה . כל יחידת אירוח ממוזגות ומצוידות בטלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם, מטבחון, חדר רחצה. המארחים דואגים לספק לאורחים חווית אירוח חמה ומשפחתית, עם מגבות ומצעים, והמלצות על אתרי ביקור ובילוי כמו גם לאטרקציות מקומיות.

מחירים ממוצעים

מחירי הלינה במושבה משתנים בהתאם לעונה ולסוג האירוח. בדרך כלל, ניתן למצוא צימרים במחירים הנעים בין 500 ל-700 ש"ח ללילה באמצע שבוע , בעוד שבסופי שבוע המחיר עשוי לעלות ל 800  ש"ח לזוג ללילה. בעונות השיא, כגון חופשות קיץ וחגי ישראל, המחירים גבוהים יותר. הביקוש לצימרים בבית לחם הגלילית גבוה מאוד רוב השנה. לדוגמה צימר מול היער בבית לחם הגלילית מתחם אירוח  הכולל 6 צימרים המתאימים לאירוח זוגות ומשפחות כשהדבר היחיד שיכול להעיר אתכם בבוקר הם ציוצי הציפורים. ארוחת בוקר עשירה מוגשת המסעדת המתחם "פונדק הג'חנון"..

אטרקציות בצפון בבית לחם הגלילית ובאזור

בית לחם הגלילית מציע מגוון רחב של אטרקציות ואתרי בילוי נוביקור המתאימים לכל הגילאים. אחת האטרקציות המרכזיות היא מסלול טיול ברחובות המושבה בין הבתים ששמרו על צביונם מימי המושבה הגרמנית. בני המקום מפעילים מספר עסקים שיכולים לעניין הן את הבוגרים והן את הילדים:

* שביל פרות החלב - מרכז מבקרים לרפת ולחלב במושבה

* אופק בשטח - טיולי אופניים וג'יפים

* פארק היורה - ירי בחץ וקשת

* רוה אתגרים - טיולי שטח

* קטופותי: קטיף עצמי בשדות המושבה

* כפר הארנבונים - חוויה מהנה לילדים כולל פינות ליטוף

* חוות התבלינים 1000 תבלינים ועוד תבלין - להריח, להכיר ולקנות

* בית בד גלגילי - מרכז מבקרים ושמן זית איכותי

 

קולינריה - מסעדות בבית לחם הגלילית

* במושבה תמצאו עגלת קפה קפה קרישנר המגישה מגוון דברי מאפה ושתיה

* פונדק הג'חנון

* בצומת אלונים מגוון מסעדות, גלידריות, מיני קניון, מקדונלד, סופר מרקט ועוד.

סיכום

ביקור בבית לחם הגלילית מספק חווית אירוח כפרית בלתי נשכחת, עם שפע של אפשרויות לינה, שירותים ברמה גבוהה, אטרקציות מגוונות, ופינות שקטות לטיולים ורגיעה. המושבה מציעה חיבור מושלם בין טבע ותרבות, ועם שפע מסעדות מצוינות, כל אורח יוכל למצוא את מה שמתאים לו. אם אתם מחפשים יעד לחופשה הבאה שלכם, בית לחם הגלילית ראויה להיות בראש הרשימה!

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות