x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

צימרים בחרמון – לחופשה מושלגת במיוחד

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים בחרמון – לחופשה מושלגת במיוחד

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אתר החרמון נפתח לקהל הגולשים ב-1971, והוא מתופעל על ידי חברי מושב נווה אטי"ב. באתר 13 מסלולי גלישה הפעילים במשך החורף, המציעים סקי וסנובורד, ובית ספר לסקי המציע שיעורים לכל הרמות. אין ישראלי שלא הלך לגלוש או לטייל באתר הסקי היחיד בארצנו, שעל אף שהוא קטן, הוא מצטיין בנוף מרהיב ובמגוון של פעילויות ספורט ונופש בנוסף גלישה.

אז, בחודשי החורף הקרים... כשהגשם מכה בזגוגית והילדים נדמים משועממים מתמיד, אין כמו טיול לאתר החרמון לחווייה בלתי נשכחת וקרירה של כיף ושלג. אתר החרמון הוא מקום יחיד ומיוחד בישראל: זוהי פיסה קטנה של חו"ל, במרחק של רק כמה שעות נסיעה מהבית. וגם אם אתם לא מעוניינים לגלוש, אפשר כמובן לשחק בשלג, לעלות ברכבל ולהשקיף על הנוף היפיפה, להשתעשע בפאנג'י (טרמפולינה אתגרית) או לנסוע במזחלת הרים.

אתר החרמון בקיץ

באתר החרמון מוצעות שלל פעילויות קיץ, המשאירות את המקום מרתק גם בחודשים בשנה בהם השלג מבושש לבוא. ניתן לצאת לסיורים וטיולים מודרכים בחי ובצומח שעל ההר, וניתן גם לשלב זאת עם טיול בצפון רמת הגולן, לרגלי החרמון: בבריכת רם, השוכנת בלב הר געש כבוי, או ביער אודם, השופע בעלי חיים, ושלכת רומנטית או פריחה עשירה של רקפות, בהתאם לעונות השנה. במושב אודם הסמוך ניתן להנות ממפגש שוודאי ישמח את הילדים שבחבורה: סיור ביער האיילים, בו חיים צבאים, יעלים ואיילים מרחבי העולם.

מומלץ לבקר גם בשמורת הבניאס, (נחל חרמון) ולהנות מטיולי מים בקיץ, או סיור בשרידים ארכאולוגיים מהתקופה הרומית-ביזנטית, כמו שרידי הארמון המפואר של אגריפס השני או מצודת נמרוד מהתקופה העות'מנית, השוכנת מעל הבניאס.

צימרים בחרמון

במושב נווה אטי"ב, הממוקם במורדות החרמון ומשקיף על עמק החולה והרי נפתלי, תמצאו אירוח מפנק באווירה אירופאית הטובלת בנוף מרהיב, אווירה כפרית, צימרים מחוממים ומפוארים, גינות מטופחות, ובריכת שחייה לחודשי הקיץ. בחורף תוכלו להנות מנוף מושלג, וכמובן ממגוון פעילויות השלג המוצעות באתר החרמון, סקי, רכבלים, מסעדות, ונקודות תצפית מרהיבות. בקיץ תוכלו להנות מסיור טבע בחרמון, שייט קיאקים, טיולים בנחלים ובמפלים השוצפים של איזור החרמון, ועוד. מגוון של צימרים בחרמון מחכים לכם עכשיו באתר צימר, עם שפע של מבצעים והנחות, לחופשה מושלמת וקרה במיוחד.

 

רוצים להתעדכן במבצעים ובהטבות רומנטיות במיוחד לחברים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות