x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

5 דברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים וילה למסיבה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 דברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים וילה למסיבה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

לפני שנפתח בדברים, הרשו לנו ראשית לאחל לכם הרבה בהצלחה ומזל טוב כמובן, שכן המסיבה הגדולה לציון האירוע החגיגי ממש מעבר לפינה ואחריות גודלה מוטלת על הכתפיים שלכם. בין אם מדובר בווילה למסיבת רווקים או רווקות, יום הולדת, גיוס או לכל אירוע אחר, ישנן כמה נקודות חשוב לשים אליהן לב כשבאים לבחור את הווילה המתאימה. במאמר שלפניכם נזכיר את חמש הנקודות החשובות ביותר.

כמה זה עולה לנו?

בדרך כלל לא אדם אחד משקיע את כל הכסף מכיסו, אלא כלל המשתתפים במסיבה. אי לכך, לפני שאתם בוחרים את הווילה היוקרתית, המפוארת והיקרה ביותר, תנו דעתכם לנקודה זו ובררו כמה כסף החברים ישמחו להשקיע. רק לאחר מכן התחילו לברר פרטים בנוגע לווילות בטווח המחירים הרלוונטי.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

ערכו רשימה מסודרת ומפורטת הכוללת את שמותיהם של כל משתתפי המסיבה, את מספרי הטלפון שלהם ואת מקום המגורים שלהם. זאת כיוון שישנה חשיבות עליונה לדאוג לכך שהווילה לא תהיה ממוקמת רחוק מדי ממקום המגורים של רוב החוגגים. במקרה של חוסר תשומת לב לנושא זה, אל תתפלאו אם אורחים רבים שהוזמנו, יספקו לכם תירוצים כאלו ואחרים ופשוט לא יגיעו. ישנן וילות למסיבות בכל רחבי הארץ ואין שום סיבה שתטריחו את המשתתפים מעבר לנדרש. בכל מקרה, מומלץ לשוחח עם המוזמנים לפני שבוחרים את הווילה המושלמת, כדי שתוכלו למשש את הדופק ולהבין כמה רחוק הם מוכנים לנסוע כדי לחגוג את האירוע המדובר.  

אין חכם כבעל ניסיון

אחת הדרכים הטובות ביותר להתרשם ממקום לא מוכר, היא על ידי קריאה של ביקורות שכתבו נופשים שבילו במקום בעבר. כל מקום שמכבד את עצמו ישמח לחשוף אתכם לביקורות גולשים באתר הבית שלו וכן תוכלו להתרשם מאלפי ביקורות גולשים כאן באתר "צימר".

אין טוב ממראה עיניים

עם כל הכבוד לרשמים של נופשים אחרים, עדיין אין ולא יהיה גם תחליף למראה עיניים. אם אתם מעוניינים למזער את הסיכוי להפתעות לא נעימות ולתקלות בלתי צפויות, טוב תעשו אם תשקיעו מזמנכם ותגיעו לווילה כמה ימים, אם לא שבועות לפני מועד המסיבה. ביקור מקדים במקום יכול לחסוך לכם לא מעט עוגמת נפש, קחו זאת לתשומת לבכם.

מידת ההתאמה לצרכים שלכם

לסיום נמליץ לכם למפות את הצרכים שלכם בצורה כמה שיותר מדויקת ומפורטת. רק כך תוכלו לחתור לקראת ההתאמה המושלמת בין הדרישות שלכם, למצב בשטח. בין היתר ציינו לעצמכם כמה בני אדם עתידים לקחת חלק במסיבה, לאיזה ציוד אתם זקוקים מבחינת סאונד או תאורה למשל וכן מומלץ שתכתבו את תכנית האירוע בקווים כלליים. כך לדוגמה תמנעו מצבים שבהם ייאסר עליכם להדליק מנגל בשבת כי בחרתם בטעות בווילה הממוקמת ביישוב דתי או כאלו שבהם תתבקשו להנמיך את המוזיקה לעת ערב, כיוון שבחרתם במתחם אירוח שאוסר על השמעת מוזיקה בשעות מאוחרות. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות