x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
ראני צימר אירוח דרוזי
בית גאן
החל מ-
550

גם עכשיו ודווקא עכשיו - חופשת צימרים בצפון היא אפשרית

צוות צימר, עדכון אחרון: 17/7/2024

גם עכשיו ודווקא עכשיו - חופשת צימרים בצפון היא אפשרית

קרדיט לתצלום: בקתות עץ בכפר©

גם עכשיו ודווקא עכשיו - חופשת צימרים בצפון היא אפשרית

המצב הנוכחי בישראל מעורר חשש מובן בקרב משפחות רבות המתכננות חופשות לימי הקיץ. אחרי אחת מהשנים הקשות ביותר שעברו על המדינה, הגענו אל החופש הגדול ונראה שלא רק הילדים זקוקים לבילויים והסחות דעת. בימים האלו, כולנו נוכל להיתרם מזמן איכות, ימים של שקט ורגיעה ונופים יפים שימלאו את הנפש והלב. כעת, כשנראה שחלק ניכר מיישובי הצפון הרחוק מפונים והמתיחות באזור גוברת, רבים מוותרים מראש על נסיעות ליעד הפופולרי לחופשות הקיץ. אין ספק שמדובר בתקופה מאתגרת, אבל למרות כל מה שעברנו בתקופה הזו, עדיין יש המון מקומות נפלאים ובטוחים לחקור באזור הצפון שאינם נמצאים כיום באזור הלחימה. זוהי הזדמנות נהדרת להמשיך ליהנות מהמבואות הירוקות באזור, להתארח בצימרים בצפון ולתמוך בעסקים המקומיים המשוועים לתיירים. אז כדי לסייע לך לקראת החופשה, ריכזנו כאן כמה אזורים עם מסלולי הליכה ציוריים, נקודות טבע משגעות ואטרקציות תיירותיות לכל המשפחה שכדאי לבחון מקרוב גם עכשיו.

לגלות את הקסם של חיפה וסביבתה

העיר השלישית בגודלה בישראל ובירת הצפון מציעה שפע של אטרקציות, נופים קסומים וחוויות קולינריות רב תרבותיות מופלאות. בין אם נבחר להסתפק בסיורים בשווקים באזור, לבלות בחוף הים או אפילו לצאת לסיור ביער, לחיפה יש המון מה להציע לכל סוגי הטיילים. אלו כמה נקודות ששווה לבחון בעיר.

צימרים בחיפה חיפה במבט מהרכמל לים
צימרים בחיפה חיפה במבט מהרכמל לים

הגנים הבהאיים

אין כמו להתחיל את המסע בחיפה בגנים הבהאים, הידועים גם בתור הגנים התלויים של חיפה. לאלו שעבורם גינון ועיצוב נוף הוא תשוקה - מדובר בביקור חובה. עם זאת, אין אדם שיכול להישאר אדיש לטיפוח המפעים שממתין בגנים הללו. המבט מהמבנה המדורג מציע נופים עוצרי נשימה של העיר והים התיכון והסביבה השלווה מספקת מפלט מושלם מההמולה היומיומית. ישנם לא מעט צימרים בצפון ואתרי קמפינג או גלמפינג שניתן ללון בהם בסביבה.

הגנים הבהאים בחיפה
הגנים הבהאים בחיפה

גן לאומי הר הכרמל

במרחק נסיעה קצרה מחיפה, שוכן גן לאומי הר הכרמל המציע מסלולי טיול רבים המתאימים לכל רמות הקושי. המסלולים בנוף הירוק והנעים יתאימו גם לילדים צעירים והפארק הוא ביתם של מגוון בעלי חיים וצומח, מה שהופך אותו למקום נהדר עבור חובבי טבע. בגן הלאומי נמצא גם חי בר הכרמל שעשוי להוות אטרקציה מושלמת למשפחות. בין המסלולים הפופולריים ניתן למצוא את שמורת הטבע נחל מערות, בה ניתן לצפות במערות פרהיסטוריות מימי האדם הקדמון.

סיורים קולינריים בשווקי העיר

בוואדי ניסנס ושוק תלפיות מתרחשת כיום פריחה של ממש בסצנת המסעדות. ניתן פשוט לסייר בנחת בין הדוכנים, לטעום שפע של מעדנים ולשבת במסעדות ייחודיות שמציעות את כל השפע הרב תרבותי שיוצרות האוכלוסיות המגוונות של חיפה.

סיורים קולינריים בשווקים בחיפהסיורים קולינריים בשווקים בחיפה 

צימרים בצפון מישור החוף וטיולים בסביבה

כדי ליהנות מחוויית הצימרים בצפון, ממש לא חייבים להרחיק עד רמת הגולן. ישנן פינות חמד ששווה להכיר מקרוב גם באזורים הקרובים יותר למרכז, בעיקר סביב רכס הכרמל ומישור החוף הצפוני. גם כאן, ישנן כמה אטרקציות ששווה לקחת בחשבון.

מוזיאון ראלי בקיסריהמוזיאון ראלי בקיסריה צילום צימר תיירות בעב©


1. גן לאומי קיסריה

מדובר ללא ספק באחד מהאתרים הארכיאולוגיים המרשימים ביותר בישראל. גן לאומי קיסריה הוא אוצר של היסטוריה עתיקה עם רצועת חוף מדהימה. הפארק כולל את הריסות עיר הנמל העתיקה של הורדוס, כולל אמפיתיאטרון רומי שמור היטב, אמת מים וביצורים צלבניים מרשימים. מדובר ביעד מושלם לחובבי היסטוריה וחובבי חופים.

אמת המים (אקוודוקט)  וחוף הקשתות בקיסריה
אמת המים (אקוודוקט)  וחוף הקשתות בקיסריה

2. זיכרון יעקב

העיירה הציורית על פסגות רכס הכרמל, מראשונות המושבות בישראל, מציעה שילוב מענג של היסטוריה, תרבות ויין. זכרון יעקב ידועה במדרחובים הציוריים, יקבי הבוטיק ומוזיאון ניל"י ההיסטורי. ניתן פשוט לשוטט בנחת בשדרת המדרחוב הראשית של המושבה ההיסטורית, ליהנות ממטבח צפוני מקומי וטעימות יין מכמה מהיקבים המובילים בארץ.

צימרים במדרחוב בזכרון יעקב המדרחוב בזיכרון יעקב צילום: צימר תיירות בע"מ©

3. רמת הנדיב

רמת הנדיב היא גן הנצחה ופארק טבע יפהפה המוקדש לברון אדמונד דה רוטשילד. הפארק כולל גנים מטופחים, שבילי הליכה ציוריים ואתרים ארכיאולוגיים. הכניסה לגן ללא תשלום

גן הנדיב בזכרון יעקבגן הנדיב – זיכרון יעקב צילום צימר תיירות בע"מ©

4. פארק נחל חדרה או נחל אלכסנדר

אם נמשיך להדרים, נגלה את פארק נחל חדרה המציע שילוב של יופי טבעי עם שפע פעילויות פנאי. בפארק שבילי הליכה ורכיבה על אופניים, אזורי פיקניק ואגם. זה עשוי להיות המיקום המושלם לפיקניק משפחתי בסביבה. בסביבה נמצא גם גן לאומי נחל אלכסנדר שהופך בשנים האחרונות ממש לפיסת גן עדן לאחר עבודות השיקום והפיתוח באזור. הפארק הוא ביתו של נחל אלכסנדר, ניתן לעתים קרובות למצוא צבים השוכנים בסביבה. האזור שופע מתקנים נוחים לפיקניק ולישיבה ומהמקום ניתן לצאת למספר שבילי הליכה ורכיבה על אופניים, כמו גם מקומות לפיקניק לאורך גדות הנהר, מה שהופך אותו ליעד מושלם לטיול יום. גם באזור חדרה ומושבי הסביבה זמינים שפע של צימרים ומתחמי קמפינג שיאפשרו ליהנות מכל הטוב שיש לאזור להציע תוך שהייה נוחה בסביבה.

פארק נחל חדרהפארק נחל חדרה צילום: צימר תיירות בעמ©

איך נמצא צימרים בצפון המותאמים לצרכים שלנו?

כאשר מתכננים הטיולים באזור, אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לקחת בחשבון הוא סידוי הלינה. המקום המתאים, שיבטיח נוחות ויתאים לתקציב, יבטיח חוויה בלתי נשכחת. כאן הכנו כמה טיפים שיסייעו למצוא צימרים ומתחמי קמפינג וגלמפינג שישרתו את הצרכים שלך על הצד הטוב ביותר.

הכול מתחיל בתחקיר נכון

חשוב שנבצע סקירה מעמיקה ומקיפה של צימרים בצפון והסביבה. כיום, קל לבצע השוואת מחירים באמצעות אתר צימר המרכז את כלל אפשרויות האירוח בכל רחבי הארץ באתר נוח אחד. פשוט מבצעים חיפוש, קוראים ביקורות ומקבלים החלטה מושכלת.

בקתות עץ בכפר צימרים במגדיםבקתות עץ בכפר © – צימרים במושב מגדים צילום: צימר תיירות©

לבחון מקרוב את הצרכים שלך

כשבוחרים צימר חשוב לקחת בחשבון אילו שירותים ומתקנים הכי חשוב לך שהצימרים יציעו. בעוד שחלקנו נרגיש הכי בנוח בצימר נעים וחמים בבעלות משפחתית, כשמדובר בחופשה רומנטית או אם פשוט בא לנו להתפנק, ייתכן שנעדיף משהו יוקרתי יותר שיציע גם ג'קוזי ושפע של מתקני יוקרה נוספים.

 

לבחון את אפשרות הגלמפינג

לשהייה הרפתקנית יותר, שווה לשקול גלמפינג (מתחם קמפינג יוקרתי). אתרי גלמפינג מציעים את הנוחות של בית המלון, אבל קרוב כמה שניתן לטבע. אתרים רבים מספקים אוהלים, יורטים או בקתות מפוארות המצוידות במיטות נוחות, חדרי רחצה פרטיים ואפילו מתקני מטבח. כך ניתן ליהנות מאווירת הקמפינג בחיק הטבע, מבלי להתפשר על הנוחות.

שמחה בכרם אירוח באוהל מונגולי יורטצימר שמחה בכרם © – אירוח באוהל מונגולי (יורט)

להבטיח נגישות לתוכנית הטיול שלך

חשוב לבחור צימר או אתר גלמפינג הממוקם בנוחות ליד האטרקציות שבכוונתך לבקר בהן. בחירה כזו תחסוך זמני נסיעה ארוכים ותאפשר לך להקדיש את רוב הזמן בבילוי בטבע ולא ברכב.

הסוויטה הרומנטית צימרים עם בריכה בקיסריההסוויטה הרומנטית בקיסריה© צימרים בקיסריה

להזמין כמה שיותר מוקדם מראש

צימרים פופולריים ואתרי גלמפינג יכולים להתמלא במהירות, במיוחד בעונות השיא. חשוב לבדוק היטב זמינות ולהזמין כמה שיותר מוקדם מראש כדי להבטיח שניתן יהיה לשריין את המקומות המועדפים.

המענה המושלם לאיתור צימרים בצפון בהתאמה גבוהה לתקציב

מהיום, קל מתמיד לתכנן את החופשה האידיאלית. באתר צימר ממתין לך מגוון רחב של פתרונות אירוח הנותנים מענה למשפחות ויחידים, החל ממתחמי קרוואנים וקמפינג ועד לאתרי גלמפינג יוקרתיים וצימרים מפנקים, אין עוד שום צורך לצאת למסעות כדי לאתר צימרים בצפון שיענה לכל הצרכים. פשוט מבקרים באתר עוד היום, מגלים את מיטב הצימרים או בכל נקודה אחרת בארץ ומתחילים ליהנות מחוויית אירוח מנצחת.

חוויה בכיכר צימרים בנתניה מול הים

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות