צימר |
הסינון מוגבל לקהל יעד אחד וקטגוריה אחת
קהל יעד
קהל יעד
(ניתן לסמן קהל יעד אחד בלבד)
משפחות
זוגות
דתיים
קבוצות
נכים
רוכבי אופניים
|
קטגוריה
עם בריכה
בכפר הדרוזי
יוקרה
רומנטים
בקיבוצים
השכרת קרוואנים
מקבלים חיות מחמד
קמפינג,חניון לילה,אוהלים
לפי שעות
בבתי``ס שדה
בתי הארחה ואכסניות
כפר נופש
אקולוגי
מלון בוטיק
שומר שבת
עם ספא
חאן אורחן לילה
חוות בודדים
אוהל לזוגות וקבוצות
לשבת חתן
מסיבת רווקות/רווקים
צימר בהזמנה ישירה
ללא גלוטן
גיי פרנדלי
עמדת הטענה לרכב חשמלי
השכרת חדרים לטווח ארוך
ידידותי לטבעונים
|
צימר |
קרדיט לתצלום: Thinkstock.com
Natiweb©
בעת הזמנת צימר עבור אדם עם מוגבלויות ואין זה משנה אם מדובר בצימרים בדרום או בצימרים בצפון,
חשוב לשאול שאלות רלוונטיות כדי לוודא שהמקום מתאים ונגיש לצרכים המיוחדים של האדם הנכה.
להלן רשימה של נושאים ושאלות שכדאי לשאול על מנת להבין את תכולת הצימר ואת רמת הנגישות שלו:
נגישות כללית
א. האם הצימר מתחיל בקומת קרקע או יש מדרגות לעבור?
ב. האם יש מסלולים נגישים לכניסה לצימר ולשאר האזורים המשולבים?
ג. כיצד הגישה לחנייה והאם יש חנייה מיוחדת עבור אנשים עם מוגבלויות?
גישה לצימר ולחדרים
א. האם יש רמפות או מעלית במידה ויש מדרגות?
ב. האם רוחב הדלתות והמעברים מתאים לכיסא גלגלים?
ג. האם יש כניסה נוחה בחדרים ובמקלחת עבור כיסא גלגלים?
שירותים ומקלחות
א. האם יש מקלחת נגישה?
ב. האם יש מוטות תמיכה בשירותים ובמקלחת?
ג. האם גובה השיש של השירותים והכיור מותאם לגובה המתאים לכיסא גלגלים?
ריהוט ומיטות
א. האם המיטות מותאמות בגובה ונוחות לאנשים עם מוגבלויות
ב. האם יש אפשרות להביא מיטה מתכווננת או מיטה עם תמיכות מיוחדות במידת הצורך?
ג. האם יש רהיטים נגישים ומתאימים, כמו שולחנות וכיסאות בגובה מתאים?
מטבח ואזור האוכל
א. האם המטבח והכלים בו נגישים ובגובה נוח לאנשים בכיסא גלגלים?
ב. האם יש כיסאות נוחים ומתאימים לאזור האוכל?
שירותים נוספים ונגישות
א. האם הצימר מציע שירותי כביסה נגישים ומתאימים?
ב. האם יש בריכה ואם כן, האם יש רמפה או מעלית לכניסה לבריכה?
ג. האם יש פעילויות בקרבת מקום כמו טיולים, מסעדות או אטרקציות שהן נגישות לאנשים עם מוגבלויות?
תקשורת עם בעלי הצימר והעובדים
א. האם בעלי הצימר והעובדים ידעו להתייחס לאורחים עם מוגבלויות ולספק את התמיכה הנדרשת?
ב. האם יש אפשרות לתקשורת מיוחדת עבור אנשים עם מוגבלויות שמיעה או ראיה?
עזרה במקרה של חירום
א. האם יש בצימר עזרה ראשונית ומכשירי חילוץ במידה ויש צורך?
ב. האם הצוות מיומן להתמודד עם מצבי חירום עבור אנשים עם מוגבלויות?
ג. האם קיימים תוכניות חירום ופינוי שמתחשבות בצרכים של אנשים עם מוגבלויות?
מדיניות ביטולים ושינויים
א. מהם תנאי הביטול והשינויים במידה וישנם צרכים מיוחדים או בעיות בריאות חדשות של האדם הנכה?
חוות דעת והמלצות
א. האם ניתן לקבל המלצות מלקוחות עם מוגבלויות שכבר שהו בצימר?
ב. האם יש חוות דעת על הצימר באתרים או פורומים המתייחסים לנגישות ולאירוח אנשים עם מוגבלויות?.
תמיכה בטכנולוגיה
א. האם הצימר מצויד בטכנולוגיות נגישות כמו מערכות עזרה שמיעתיות, תאורה מתאימה עבור אנשים עם בעיות ראיה, או טכנולוגיות תקשורת נגישות אחרות?
גמישות והתאמה לשינויים
א. האם בעלי הצימר מוכנים להתאים את החדרים והשירותים לצרכים המשתנים של האדם הנכה במהלך השהייה?
ב. האם יש במקום אפשרות להשאיל ציוד נלווה כמו כיסאות גלגלים נוספים, מקלות הליכה או ציוד נגישות אחר?
בקשות מיוחדות
א. האם הצימר מקבל בקשות מיוחדות כמו שעות צ'ק-אין וצ'ק-אאוט גמישות, ארוחות מיוחדות עבור אנשים עם תזונה מיוחדת, או שירותי הסעות נגישים?
ב. האם יש אפשרות לקבל שירותים רפואיים עבור האדם הנכה במהלך השהייה בצימר?
לסיכום
קודם לביצוע הזמנה של צימרים לנכים חשוב לזכור שלא כל צימר יכול להתאים לכל סוג של מוגבלות, ולכן חשוב לבדוק בפרטים את הנושאים הרלוונטיים לצרכים הספציפיים של האדם הנכה.
כתבו רשימה מלאה של הצרכים הספציפיים של האדם הנכה וודאו שהם מובנים ומקובלים על ידי בעלי הצימר
כמו כן, חשוב לשמור על תקשורת טובה עם בעלי הצימר ולשאול אותם על שירותים נוספים או פתרונות שיכולים להקל על השהייה. על מנת לוודא שהחופשה תהיה נעימה ונוחה עבור האדם הנכה.
חופשה נעימה
לרשימה המלאה של הצימרים לנכים לחצו כאן
כפר נופש משאבים - קיבוץ משאבי שדה