x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

הרפתקה מחכה: פעילויות מרגשות ולינה נוחה בישראל

צוות צימר, עדכון אחרון: 1/10/2023

הרפתקה מחכה: פעילויות מרגשות ולינה נוחה בישראל

קרדיט לתצלום: Unsplash.com

צימר: הבחירה הקלאסית שלא מאכזבת
בין אם אתם מתלבטים אם ללכת על צימרים בדרום או צימרים בצפון, בהתאם ליעד החופשה שלכם, צאו מנקודת הנחה שצימר היא הבחירה הבטוחה והקלאסית ביותר. צימרים ממוקמים בדרך כלל בקרבה יחסית לאטרקציות, מתוך נקודת הנחה שמלבד מקום לינה נוח ומפנק, השאיפה של הנופשים היא גם לחוות, לטייל ולהספיק כמה שיותר במהלך חופשתם. ישנם כמובן צימרים יוקרתיים המזמינים אתכם להישאר עוד ועוד ולהנות מהשפע המוצע במסגרת ההזמנה, או צימרים משפחתיים עם בריכת שחייה שהילדים לא ירצו לצאת ממנה, אך בתוך כל אלה כדאי לבקש מבעלי הצימרים המלצות על אטרקציות הנמצאות לבטח בקרבתו, עליהן נפרט בהמשך. באתר צימר, אנו מסייעים לאלפי לקוחות מדי שנה למצוא את החופשה המושלמת עבורם, מבררים אודות צימרים פנויים במחירים התואמים את התקציב שנקבע, ומביאים את הדילים האטרקטיביים ביותר עבור כל צימר שהוא, החל מצימרים בגולן, בגליל או בערבה. 
 
אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לחופשה משפחתית היא ללא ספק הבחירה בטיול ג'יפים מלא אדרנלין וכיף. כל המשפחה מגיעה להנות ולהתלכלך יחד בחוויית אקשן מטורפת שלעד תישאר כזיכרון מתוק. הפעילות כוללת בדרך כלל סיור ג'יפים של בין שעה לשעתיים, על גבי רכבים עוצמתיים שיפלסו את דרכם דרך סלעים, שבילי מים, עליות מסובכות וירידות תלולות, כל זה על רקע נופים מרהיבים. ישנם מספר מקומות המציעים טיולי ג'יפים אתגריים, בעיקר באזור הצפון, שם תוכלו לוודא שהצימר בו אתם שוהים יכול להמליץ לכם על מקום לערוך בו את הטיול. מדובר בחוויה שלא כדאי להחמיץ, שכן זוהי הרפתקה של ממש. 
 
הקיאקים קוראים לכם
אם אתם אוהבים פעילויות מים ומכורים לאדרנלין, ומחפשים פעילויות מרגשות בשילוב לינה נוחה בישראל- נשמע ששיט בקיאקים הוא הדבר הכי נכון לחופשה המשפחתית שלכם! נהר הירדן השוצף יחכה לכם כאשר תיכנסו לסירות קיאקים (חגורים בחגורות הצלה, כמובן) ותצאו לשיט מטלטל ומהנה. מומלץ לשלב פעילות זו אם אתם לנים בצימרים בקיבוצים באזור הצפון, ולעלות על סירה משפחתית, אשר מיועדת לבין ארבעה עד שישה אנשים. פעילות בלתי נשכחת שכל המשפחה לא תפסיק לדבר עליה. באתר צימר תוכלו ללמוד גם על אטרקציות משגעות באזור הרלוונטי לחופשה שלכם, ולהתאים את הלינה שתהיה נוחה ומשולבת בהרפתקאות שאתם מתכננים. 
 
קמפינג: nאורגן, אבל הכי קרוב לטבע
אם המשפחה שלכם אוהבת את החיבור לטבע אך בכל זאת מעדיפה מתחם נופש מסודר, קמפינג עשויה להיות הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. מעבר לעובדה שמתחמי הקמפינג סמוכים למגוון אטרקציות לנוחיותם של המטיילים והנופשים, הם מציעים חוויית לינה ייחודית ונוחה בתוך מתחם הכולל עשרות אוהלים ממוזגים. האטרקציות ברובן כלולות במחיר האוהל ולכן מדובר בחופשה משתלמת במיוחד. תוכלו לבקר באתר צימר על מנת ללמוד עוד על מתחמי קמפינג פנויים עבור החופשה שלכם, ולאחר מכן לצאת להרפתקה שמחכה: מגוון פעילויות מרגשות ולינה נוחה בישראל. 
 
אחד האזורים הפופולריים ביותר לחופשה אטרקטיבית בארץ הוא ללא ספק רמת הגולן. האזור המציע נופים מרהיבים, מלונות, צימרים ווילות ייחודיות, לצד פעילויות מרגשות ועשירות בחוויות. אם בחרתם ללון בצימרים בגולן, וילות בגולן או מלון במגדל שמס- דעו שאתם מוקפים באטרקציות בלתי נשכחות, כמו קטיף דובדבנים ביישובים, רכיבה על סוסים לצד נוף עוצר נשימה, טיולי טרקטורונים מאתגרים, יערות ומסלולי טיולים מדהימים. ברגע שסגרתם את החופשה המתקרבת שלכם באזור הגולן, בררו אודות האטרקציה שהכי מתאימה לכם. אנחנו באתר צימר נוכל לסייע לכם באמצעות מנוע החיפוש הממוקד והמדויק שלנו. 
 
וילה: אין לינה נוחה מזו 
מי לא היה רוצה לגור בוילה מפנקת, מאובזרת ויוקרתית? כזו שיש בה הכול? נופש בוילה צבר תאוצה ופופולריות בשנים האחרונות והפך למנת חלקן של משפחות רבות, שבחרו ללון בוילה רחבת ידיים המאפשרת להגשים את כל החלומות. וילות בגולן, וילות בגליל או וילות בצפת, יאפשרו לכם גם להנות מבריכת שחייה, מטבח חוץ, גריל חדשני ומערכת קולנוע ביתית מפנקת, אלא גם מהאטרקציות הסובבות את אזור הווילה. תוכלו להבין דרך אתר צימר אילו אטרקציות סמוכות לווילה המיועדת שלכם, או עם איש הקשר מטעמה, ולשלב בין בטן גב וארוחות משפחתיות לאטרקציות בלתי נשכחות שלבטח נמצאות במרחק נסיעה מהווילה. 
 
השכרת קרוואן: החוויה האמריקאית
אם האופי שלכם הרפתקני, אתם בטח יודעים שמעבר לכל פינה יש הרפתקה שמחכה: פעילויות מרגשות ולינה נוחה בישראל. ואם כך, אולי צימר רגוע או וילה מרהיבה היא אינה הסגנון שלכם. לשם כך, תוכלו ללכת על החוויה האמריקאית האולטימטיבית- השכרת קרוואן. מדובר בפתרון נוח יותר מבחינה כלכלית וחווייתי למדי, כאשר כל המשפחה לנה בקרוואן רחב, מאובזר ומפואר. עבור ההרפתקנים שלא מתפשרים על איכות חיים, מדובר בהגשמת חלום- תוכלו לנסוע לכל אטרקציה, קרובה כרחוקה, ולהחנות בחניונים ייעודיים לקרוואן בהתאם לנוחיותכם. ישנם קרוואנים להשכרה הכוללים מקלחון עם מים חמים, ערכת קמפינג, מטבח עם כיור וכיריים על גז- בקיצור, כל מה שתצטרכו בדרך לאטרקציה שלכם. בית נייד ומפנק. 
 
תצפיות כוכבים בדרום המרהיב
אם הילדים קצת יותר גדולים ומשוגעים על כוכבים והרפתקאות, הרפתקה שמחכה לכם בדרום היא טיול מרתק בשעות השקיעה והערב תחת שמיים זרועי כוכבים. באזור הנגב תוכלו להנות מתצפיות כוכבים משגעות שישאירו אתכם פעורי פה, לחוות את הטבע הפרעי והמדברי וללמוד על חיות האזור בסביבתן הטבעית, כל אלו על ידי מדריכי טבע מוסמכים. ישנם כמובן גם צימרים בערבה וצימרים באילת, מהם תוכלו לצאת למגוון טיולים מרתקים באזור הדרום המרהיב. דרך אתר צימר הוותיק והאמין, תוכלו ללמוד על אזור החופשה שלכם את כל מה שאתם צריכים לדעת, ולהגיע מוכנים להרפתקאות שונות שיהפכו לזיכרונות נעימים. 
 
הכול מחכה לכם באתר צימר
זכרו שבכל הנוגע לחופשה שלכם, אין סיבה להתמהמה. מהרגע שבחרתם את תאריך החופשה שלכם, יש לעמול על סגנון החופשה. אין זה משנה אם אתם טיפוסים של צימרים ביתיים, וילה מפנקת, אתר קמפינג ייחודי או שאתם בעניין של קרוואן שיחרוש איתכם את הארץ- את כל אלו תוכלו למצוא באתר שלנו, שידריך אתכם בדיוק לנקודה אליה אתם רוצים להגיע, דרך המלצות מקצועיות, מידע חיוני ומנוע חיפוש על פי המאפיינים שחשובים לכם. אז בין אם מדובר בחופשה רומנטית, חגיגה משפחתית או סופשבוע מטעם העבודה כדי להתגבש ולבלות- אתר צימר יספק לכם את כל המידע שאתם צריכים, על מנת שתוכלו לצאת להרפתקה המחכה לכם. 
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות