x
המועדפים שלי


ראני צימר אירוח דרוזי
בית גאן
החל מ-
550
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

הסודות של חיפה שלא הכרתם - אטרקציות שאסור לפספס בחיפה

צוות צימר, עדכון אחרון: 25/9/2024

הסודות של חיפה שלא הכרתם - אטרקציות שאסור לפספס בחיפה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חיפה, עיר הנמל של ישראל שלא אחת כינו אותה כעיר שנכנסת לתרדמת עם רדת החשיכה אבל לא כך. במרחבי העיר נמגוון אטרקציות, אתרי בילוי וביקור בשפע רב המאימים לכל המבקרים בעיר בין אם מדובר בביקור נליום או בחופשה של מספר לילות. ההיצע הגדול של מקומות לינה ובכלל זה צימרים בחיפה מאפשר למבקרים בה לינהות מחופשה נעימה בעיר ובמחירים נוחים.
 
להלן חלק ממבחר האתרי הבילוי והביקור בעיר שחובה על כל מבקר בה:
 
הגנים הבהאים
אחד האתרים המוכרים ביותר בחיפה הם הגנים הבהאים, אך רבים לא יודעים עד כמה הם מרהיבים ומורכבים. הגנים, שנמצאים על הר הכרמל, הם חלק ממסדר הבהאי המוקדש לקידום שלום ואחווה בין העמים. סיור בגנים מציע תצפיות עוצרות נשימה על העיר והים, ומאפשר למבקרים להרגיש את השלווה וההרמוניה של המקום. הביקור בגנים הוא חינם ופתוח כל ימות השבוע למעט בחגי הבהאים, יום כיפור וענייני מזג אויר. בכל מקרה מומלץ לבדוק את שעות הפעילות בטלפון 04-8313131  או בדוא"ל  ganbahai@bwc.org.
 
המושבה הגרמנית
המושבה הגרמנית, שנוסדה במאה ה-19, מציעה חווית תרבות ייחודית. הבניינים ההיסטוריים עם הארכיטקטורה הגרמנית משתלבים בצורה מרהיבה עם מסעדות, גלריות ודוכנים. המקום הוא אידיאלי לטיולי ערב, ובמיוחד ניתן למצוא בו מסעדות המציעות מאכלים מקומיים ובינלאומיים, כמו גם קפה איכותי באווירה נעימה.
 
חיפה מבט למפרץחיפה - מבט למפרץ חיפה
 
נמל חיפה
נמל חיפה הוא אחד הנמלים העמוסים ביותר בארץ, אך יש בו גם צדדים פחות מוכרים. טיול בנמל מספק הצצה לעולם הסחר הימי, ואפשר לקחת חלק בסיורי שייט בנמל. במהלך השיט, המדריכים מסבירים על ההיסטוריה של הנמל, פעילויותיו השונות וההשפעה שלו על הכלכלה הישראלית.
 
מוזיאון חיפה לאומניות
מוזיאון חיפה לאומניות הוא פנינה תרבותית ששווה ביקור. המוזיאון מציע תערוכות מתחלפות של אמנים ישראלים ובינלאומיים, כמו גם פעילויות חינוכיות והצגות למבוגרים ולילדים. זהו מקום נפלא לפגוש את האומנות הישראלית, מעת לעת  מתקיימות בו סדנאות מיוחדות לקהל הרחב.
 
המוזיאון הימי
המוזיאון הימי בחיפה מציע חוויה ייחודית למבקרים, עם תערוכות על ההיסטוריה של הים התיכון והקשר שלו לחיפה. המוזיאון מציע גם פעילויות חינוכיות, סדנאות וטיולים מודרכים, והביקור בו יכול להיות מרתק לילדים ומבוגרים כאחד.
 
המוזיאון העפלה וחיל הים והעפלה
המוזיאון הממוקם במבואות העיר מתמקד בסיפורי העפלה לארץ ישראל בתקופת המנדט ותולדות חיל הים. במוזיאון מוצגים מגוון כלי שייט כולל שרידי הצוללת אח"י דקר, נשקים, מכשור ימי ועוד. חוויה מהנה לכל המשפחה.
 
מדעטק - המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל
מדעטק פארק מדע ותערוכות אורחות, כולן בנושאי מדע וטכנולוגיה מגוונים. חוויה מהנה לכל גיל ובדגש על הילדים כולל התנסויות והפעלות.
 
סיורים קולינריים
אחד הסודות הכחולים של חיפה הוא סצנת הקולינריה המגוונת שלה. סיורים קולינריים בעיר מציעים טעימות ממטעמים שונים, בהם מאכלים מקומיים, מזרח תיכוניים וגלריות אוכל. הביקור במקומות כמו שוק תלפיות, שמציע אוכל רחוב טעים ואותנטי, או מסעדות משפחתיות שמבשלות אוכל ביתי, הוא חוויה שאין לפספס.
 
חיפה מבט למתחם הבהאים מהמושבה הגרמנית
חיפה מבט למתחם הבהאים מהמושבה הגרמנית
 
שוק תלפיות
שוק תלפיות הוא אחד השווקים המסורתיים בעיר, שבו ניתן למצוא דוכנים של אוכל, פרחים, ופריטי אמנות מקומית. הביקור בשוק הוא חוויה קולינרית בפני עצמה, עם ריחות וטעמים שמזמינים את המבקרים לנסות את כל מה שיש לשוק להציע.
 
טיילת לואי
טיילת לואי היא מקום אידיאלי להתרחק מההמולה העירונית וליהנות מתצפיות נוף מהממות של העיר, מפרץ חיפה על שלל האניות הממתינות בכניסה ועד לעדו וראש הנקרה באופק. טיילת לואי הוקמה בשנת 1992 ועוברת לאורכו של רחוב יפה נוף ממלון נוף ועד הכניסה העליונה של הגנים הבהאיים. הטיילת מסלולי הליכה לכל המשפחה ופינות ישיבה/תצפית.
 
 
כל הקופוונים לאטרקציות בצפון ראו באתר "צימר" www.zimmer.co.il
 
 סיורי אמנות רחוב
חיפה מציעה סצנת אמנות רחוב תוססת ומסקרנת. סיורים בהנחיית מדריכים מקומיים מציעים הצצה לעולם של גרפיטי ואומנות ציבורית, ומבקרים יכולים ללמוד על ההיסטוריה של האומנים והמסרים שהם מנסים להעביר. זהו מקום מצוין לחובבי צילום ואומנות.
 
חיפה מהממת בלילה
בשעות הערב, חיפה מתמלאת באווירה רומנטית ומיוחדת. מסעדות וברים פתוחים, הופעות חיות מתקיימות ברחבי העיר, והטיילות והגנים מקבלים חיים חדשים תחת הכוכבים. טיול בעיר בלילה הוא הזדמנות לגלות את הצדדים האומנותיים והחברתיים של חיפה.
 
ספורט ימי
חיפה מציעה מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי, כולל גלישה, קייטסרפינג ושייט בסירות. החופים העירוניים הם מקום מצוין לפעילויות אתגריות ומספקים אווירה נינוחה למשפחות. ישנן חברות המציעות קורסים וחוויות, כך שגם אם אין לכם ניסיון, תוכלו לנסות משהו חדש ומרגש.
 
חוף דדו
חוף דדו הוא חוף עירוני יפהפה שמושך אליו תיירים ומקומיים כאחד. החוף מציע מתקני ספורט ימי, מסעדות על הטיילת ואפשרויות בילוי רבות. מהחוף אפשר לצפות בשקיעות מרהיבות, וליהנות מאוויר הים הנעים. חוף דדו הוא מקום אידיאלי לפעילויות עם משפחה או חברים, כמו גם למנוחה והתרגעות על החוף.
 
חוף ים בחיפה
 
טבע ונוף
חיפה מוקפת בטבע קסום, מה שהופך אותה למקום אידיאלי לטיולים רגליים. מסלולי הטיול בהר הכרמל מציעים נופים עוצרי נשימה של העיר והים, עם מקומות לפיקניק בטבע. ביקור בשמורות טבע כמו פארק הכרמל  ובכלל זה גם בחי בר כרמל הוא דרך מצוינת להתחבר לטבע ולהתנתק מהשגרה העירונית.
 
אירועים ופסטיבלים
חיפה מארחת מגוון רחב של פסטיבלים ואירועים במהלך השנה, כמו פסטיבל הסרטים, פסטיבל האומניות ופסטיבל המוזיקה. האירועים הללו מציעים למבקרים חוויות ייחודיות ומאפשרים להם להכיר את התרבות המקומית בצורה מעמיקה ומגניבה. תכניות האירועים והפסטיבלים ניתן להשיג בבתי מלון בחיפה.
 
סיכום
חיפה היא עיר מלאה בהפתעות, וכל פינה בה חושפת סוד חדש. מאתרי תרבות ואומנות, דרך חופים יפים ועד לסצנות קולינריות תוססות – חיפה מציעה משהו לכל אחד בין אם מדובר בזוג הרומנטי או במשפחה המטיילת/נופשת. בביקורכם בעיר, אל תשכחו לצאת מגבולות האתרים המוכרים ולגלות את הצדדים הנסתרים של חיפה, כך שתוכלו לחוות את העיר במלואה.
אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות