x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

וילות מומלצות לחגיגת השנה החדשה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

וילות מומלצות לחגיגת השנה החדשה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם אתם מאלה שאוהבים לספור לאחור מ-10 עד 1 לקראת בואה של השנה החדשה, הגעתם למקום הנכון. אם כבר ארגנתם את כל החבר'ה, אספתם כסף ועשיתם קניות, כל שנותר הוא למצוא את המקום המתאים ביותר להשתגע בו ולחגוג את פתיחתה של השנה האזרחית החדשה. במיוחד בשבילכם ארגנו רשימה של וילות מושלמות למסיבות סילבסטר.

 

אחוזת נויה

למרגלות הגליל ממוקמת אחוזה משוגעת, יש מישהו שלא ייהנה בווילה מפוארת הממוקמת במתחם אחוזות יוקרתי? שלושה חדרי שינה גדולים, בריכה מטורפת, מטבחון לנשנושים קטנים בלילה וג'קוזי מפנק הם רק חלק קטן ממה שבאמת מחכה לכם שם. אז תניעו את הרכבים וסעו לאחד מהאזורים היפים ביותר בארץ כדי לפתוח את השנה האזרחית החדשה.

 

אחוזת דיימונדס

אי שם בצפת שוכן לו מתחם שווה במיוחד ששווה להציץ בו לפני שמתכננים את החופשה הבאה עם החברים. במתחם, שולחן סנוקר, שולחן פוקר, בריכה וג'קוזי ובחצר האחורית של האחוזה יש בר חיצוני, שתי פינות מנגל וטלוויזיה ענקית.

 

הנסיכה הירוקה

באזור הגליל העליון ביישוב הדרוזי עין אל אסד שוכנת וילה יוקרתית ושמה "הנסיכה הירוקה". כל אחד מהחדרים מעוצב בסגנון אחר ובחצר בריכה ארוכה המשקיפה על נוף אין סופי המעצים את החוויה ומרים את החגיגה לשמיים. כל מה שנותר לעשות זה להתקשר לחבר'ה ולשריין את הלילה הבלתי נשכח של השנה.

 

וילה על הנוף   

בשביל לילה שלא נזכור עם חברים שלא נשכח צריך וילה מדהימה. אז בחרנו את וילה על הנוף, שחוץ מנוף מדהים של הכינרת ונחל עמוד כוללת פינות ישיבה הצופות לנוף, פינת מנגלים תחת עצי הבוסתן וטאבון לאפיית פיתות ועוד פינוקים שהופכים אותה לאידיאלית לחגיגה הגדולה של השנה החדשה.

 

אוטופיה בצפון

מעצם המילה אוטופיה אנחנו יכולים להבין שהמקום הוא מקום טוב, אבל אחרי שתנסו אותו, תדעו שהמקום הזה לא סתם טוב אלא ממש מדהים. ביישוב השוכן בגליל העליון תתארחו במתחם אירוח מפנק. כבר אמרנו שדרך הגג שמעל הבריכה ניתן לראות את השמיים? המקום מתאים למסיבות סילבסטר, אז תכינו את החברים והבגדים היפים ובואו לחוויה בלתי נשכחת בלילה האחרון של השנה.

 

לא מצאתם וילה לטעמכם? קבלו עוד המלצות לצימרים לסילבסטר במחירי הדקה ה-99.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות