x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

חופשה משפחתית בדרום הארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

חופשה משפחתית בדרום הארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בתקופה הזו של השנה, כשהחורף חולף והקיץ בפתח, מזג האוויר שמשי ונעים ויש הרבה חגים וחופשים הבאים עלינו לטובה, הרבה משפחות בוחרות לצאת לחופשה בצימר. הרבה אנשים מקשרים חופשה בצימרים לאזור צפון הארץ, אבל אם חשבתם שרק בצפון יש מגוון צימרים למשפחות, אז חשבו שוב.

באזור דרום הארץ ישנם צימרים רבים שאינם נופלים ברמתם מאלו שבצפון. לא רק שדרום הארץ הוא אזור יפהפה עם מרחבים מדבריים עצומים ושלווים ואופף באווירה מיוחדת, הרי שיש בו המון אטרקציות המתאימות לכל המשפחה והמחירים בו נמוכים יותר לעומת מחיריהם של צימרים בצפון הארץ.

בכתבה זו נציג חמישה צימרים ומקומות לינה בדרום, המותאמים למשפחות של הורים וילדים וקרובים לאטרקציות לכל המשפחה:

1) צימר באילת
דווקא באילת ההומה יהיו משפחות שיעדיפו להתרחק מכל ההמולה ומה"אגאדו" בבריכה, ויבחרו להעביר חופשה משפחתית באילת, וכך להיות קרובים מספיק לקסם העיר התוססת אבל לישון בשקט בצימר באווירה רגועה יותר. צימר באילת מציע דירת נופש קטנה עם חדר להורים וחלל משותף, בו יכולים ללון שני ילדים. הצימר מאובזר במטבחון עם אביזרים לבישול וחצר שבה יוכלו הילדים להתרוצץ.

2) הצימרים של מרגו, שדה בוקר
הצימרים של מרגו משלימים את חוויית החופשה השקטה והשלווה בלב המדבר ומותאמים לזוג עם שני ילדים. הצימרים מאובזרים באינטרנט אלחוטי, מיקרוגל, טלוויזיה, שירותים ומקלחת לכל חדר שינה, מזגן, חצר מטופחת ומרפסת ענקית המשקיפה אל מרחב מדברי. אורחי המקום יוכלו ליהנות ממגוון מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות שסמוכים לאזור, מרכיבה על גמלים, טיולי שטח בג'יפים או בטרקטרונים.

3) נוף המדבר... קסם של אירוח, מצפה יריחו
מתחם הצימרים נוף המדבר... קסם של אירוח מציע שלושה צימרים משפחתיים מפנקים במיוחד, הנמצאים במיקום מושלם: רבע שעה נסיעה מים המלח ורבע שעה נסיעה מירושלים. המשפחות המתארחות בצימר יכולות ליהנות מהקסם המדברי, מהאטרקציות המגוונות שיש בירושלים ומשכשוך בים המלח. הן יוכלו ליהנות גם מגינה קסומה עם מדשאות ענקיות, בריכה, פינות ישיבה, משחקי קופסה לילדים, פינות ישיבה מותאמות למנגל משפחתי ובית כנסת במרחק הליכה.               

4) מטמון בערבה, עין יהב
משפחות שאוהבות את אזור הערבה והמדבר ייהנו מאוד מאירוח בצימר מטמון בערבה. חוץ מאשר נוף עוצר נשימה ואירוח באווירה כפרית ומפנקת, אורחי הצימר ייהנו מבקתות עץ עם עליית גג קסומה שבה יישנו הילדים, מטבח מאובזר, סלון עם מערכת קולנוע ביתית, חצר פרטית עם תבלינים ושיחי פסיפלורה ועוד. מתחם הצימר מותאם לילדים ויש בו פינת משחקים לילדים, בריכת שחייה למבוגרים ולילדים, פינת חי, טאבון, קיר טיפוס ועוד הפתעות.

5) פארק תמנע
חובבי המדבר בנפשם יעדיפו לישון בקמפינג תחת כיפת השמים וליהנות מהמרחבים האינסופיים  ומהאווירה הרגועה שמציע המדבר. ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות בפארק תמנע: מסלולי הליכה, מסלול אופניים, נקודות תצפית, אתרים ארכיאולוגיים ועוד. המקום מציע גם אזור קמפינג המכיל מקלחות, שירותים, אזור עם נקודות חשמל ושירותי הסעדה. ניתן להזמין מהמקום אוהלים בגדלים המתאימים לזוג ושני ילדים ועד לאוהלים ענקיים המתאימים ל20 אנשים. האוהלים מוגנים בפני גשם, מקורים או מחוממים לפי הצורך.

חופשה משפחתית מהנה!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות