x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

מה לעשות באמירים והאזור? המלצות

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

מה לעשות באמירים והאזור? המלצות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מושב אמירים שבגליל העליון הוא אחד מיעדי הנופש האהובים בישראל. המושב נוסד ב-1958 על ידי מובילי התנועה הצמחונית בישראל, עוד לפני שזו הייתה באופנה. עד היום תושבי אמירים נמנעים מבישול ואכילה של בשר ומוצריו כמו גם מגידול חיות משק לתעשיית הבשר. אז אם אתם מתכננים חופשה בצימר באמירים, ריכזנו עבורכם כמה המלצות לאטרקציות מחוץ לצימר.

מה לעשות באמירים?

שיט קיאקים בנהר הירדן

אם אתם מגיעים לאמירים בעונת הקיץ, אל תוותרו על שיט קיאקים ורפטינג בנהר הירדן הסמוך. במקום מספר מסלולי קיאקים בכמה רמות קושי המותאמים לכל המשפחה.

למידע נוסף על שייט קיאקים.

השביל הנסתר

מושב אמירים מוקף בחורש טבעי ואפשר לצאת ממנו לכמה מסלולי הליכה ירוקים, מוצלים ומדהימים ביופיים. "השביל הנסתר" הוא אחד מהם, והוא מתחיל לצד בריכת השחייה של המושב וממשיך בטיפוס אל מעבה היער.

מצפה מנחם

בקצה הצפוני של המושב ממוקם מצפה מנחם, שנקרא על שם סרן מנחם קשטן ז"ל, טייס יליד אמירים שנפל במלחמת יום הכיפורים, וממנו ניתן להשקיף על הכנרת ועל הגליל התחתון וגם לצאת להליכות בחורשה הטבעית המקיפה אותו.

גן הפסלים

בלב המושב, מוקף בעצים וצמחייה טבעית, נמצא גן הפסלים של מושב אמירים, ובו פסלי חוץ מאוסף מוזיאון ישראל של אמנים מובילים מהארץ ומחו"ל.

איפה לאכול ולשתות?

בית 77 – בית קפה משפחתי המתמחה בדברי מאפה ולחמים על טהרת הקמח המלא, ללא שימוש בחומרים משמרים ומשפרי אפייה מלאכותיים.

אל גליל – מסעדה צמחונית היושבת על קצה ההר ומציעה מגוון מנות אותנטיות מהמטבח הערבי-גלילי.

יקב הרי גליל – היקב נמצא בקיבוץ יראון, והוא כולל גם מרכז מבקרים שבו אפשר להתרשם מתהליך ייצור היין ולטעום יינות ומטעמים המיוצרים במקום.

איפה לישון?

און בר קייט – בקתות עץ לאירוח זוגות ומשפחות במושב אמירים. הצימרים מוקפים בעצי פרי מגוונים המשקיפים לנוף הפתוח ומציעים לאורחים פרטיות מלאה, אוויר צח ושלל פינוקים.

נופש נאמן – בקתות עץ בסגנון שוויצרי, קוטג'ים מרווחים לזוגות, משפחות ורוכבי אופניים. לכל צימר חצר פרטית עם מדשאה, גינה מטופחת, ג'קוזי ספא, ערסלים, נדנדות, בריכה לפעוטות וכמובן תצפית לנוף המדהים.

מזל של צימרים – בקתות עץ מעוצבות, מרווחות ומאובזרות בג'קוזי מפואר, פינת ישיבה, מטבח מצויד, מכונת אספרסו ועוד. אורחי הצימר, המיועד לזוגות ולמשפחות, יכולים להזמין ארוחת בוקר וגם להיכנס לבריכת השחייה ביישוב בחינם (בעונת הרחצה).

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות