x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים ברמת הגולן - סקירה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים ברמת הגולן - סקירה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

האם אתם משועממים כבר מחופשות בצימרים סטנדרטיים? מחפשים את היציאה הקטנה מהשגרה שתתן לחופשה שלכם טעם מיוחד באמת? אספנו בשבילכם מבחר של צימרים באזור רמת הגולן שיתנו לכם את האפשרות גם להנות מחופשה מושלמת באחד האזורים היפים בארץ, וגם להוסיף לחופשה שלכם טוויסט של טעם מיוחד. מוכנים? מתחילים!

 

טירת האבירים

סוויטת טירת האבירים, כשמה כן היא, היא סוויטה המעוצבת בניחוחות רומנטיים של התקופה האבירית, בסגנון עתיק, ובליווי פסלי אבן מרהיבים, אך בלי לוותר אפילו מעט על כל הפינוקים והאיבזורים של צימר יוקרתי באמת. במתחם פסלי אבירים, אבירות ושומרי סף, ציורי קיר, ובריכות נוי המוארים בלילה בתאורה מיוחדת. בתוך הסוויטה ג'קוזי גדול בין שני פסלי אבירות חינניות, ריהוט מעץ מלא, נפחות אומנותית, ועוד.

כדי להשלים את החווייה הזוגית הבלתי נשכחת, ניתן להזמין ארוחות בוקר מגוונות ועשירות לפי בחירה, ארוחות שף רומנטיות לאור נרות, טיפולי ספא, וכן להנות מאטרקציות באיזור, טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, מופעים, מסעדות ופאבים בהמלצה אישית.

 

סוויטת black & white

למי שמחפש חווייה עיצובית ואסתטית ברמה אחרת, סוויטות black & white  בחד נס הציורית אשר באזור רמת הגולן, מציעות חווייה מעולם אחר, עם דאגה לכל הפרטים הקטנים. הסוויטות, המעוצבות באופן דומיננטי בשחור ובלבן, נותנות מגע יוקרתי ובין לאומי, המשתלב באופן מושלם באווירה השלווה והכפרית של רמת הגולן.

המתחם מתאים לזוגות המחפשים פרטיות, וכן למשפחות ולזוגות חברים המעוניינים בחופשה משותפת. בין מגוון הפינוקים הרבים שבסוויטות תוכלו למצוא: ארוחות שף פרטיות, טיפולי ספא, חלוקים מפנקים ונעלי בית, יין משובח ובר משקאות על חשבון הבית, שוקולדים ופירות, סאונה יבשה, בריכה, גינת תבלינים עם נוף מרהיב ועוד ועוד...  

 

ספא ואירוח בדרך הטבע

למי שמחפש חופשה גם לגוף וגם לנשמה, ספא "בדרך הטבע" מציע אירוח, פינוק, ספא ולינה בשילוב עם הקשבה לאנרגיות של הטבע. הסוויטות ממוקמות במושב אניעם אשר במרכז רמת הגולן, על ציר המפלים, קרוב לכינרת ולחרמון, וטובלות בחצר ירוקה ומטופחת, עם פרחים ועצי פרי. פינוקים נוספים מהם ניתן להנות בספא: יין, שוקולדים, שתייה קרה וחמה, מאפים ביתיים, פירות העונה, מכונת קפה, חלוקים נעימים ונעלי בית, וטעימה מליקרים ביתיים. המקום מתאים לאירוח זוגות עם עד שלושה ילדים, לחופשה מפנקת וחלומית, לגוף ולנפש.

 

אז כבר בחרתם את הצימר המושלם בשבילכם? אזור רמת הגולן מציע אפשרויות אירוח מיוחדות שייתנו לחופשה הבאה שלכם את הטאץ' הבלתי נשכח, עד הפעם הבאה...

 

לחצו כאן לצימרים נוספים ברמת הגולן

 

רוצים להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לחברים של צימר?

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות