x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים

6 צימרים ליד הכנרת שחייבים להכיר

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

6 צימרים ליד הכנרת שחייבים להכיר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ימת הכנרת היא אתר נופש אהוב על ישראלים בכל גיל, ומציעה חופים מוסדרים, פארק מים, ושפע של אטרקציות כגון גלישה, דיג וספורט מים אתגרי. במושבים הסובבים את הכנרת ניתן למצוא צימרים המתאימים הן למשפחות עם ילדים, והן לזוגות צעירים המחפשים חופשה רומנטית באחד האזורים היפים בישראל.

 

1.    צימר אהבה בכפר חיטים

צימר פרטי המתאים לחופשה זוגית ורומנטית, הכולל בריכה פרטית. כפר חיטים, הממוקם ליד טבריה, בין הכנרת לצוק ארבל, משקיף הישר על נופי הכנרת ומספק מקום מפלט רומנטי לזוגות המעוניינים בפרטיות ובחופשה מפנקת. במקום ג'קוזי מפנק, מזגן, מיטה אורטופדית, טלוויזית LCD ועוד מגוון פינוקים. מחוץ לצימר ישנה גינה מטופחת הכוללת פינות ישיבה, ערסלים ופינת מנגל. וכל זה, במרחק כ-15 דקות מהים.

ניתן להזמין: ארוחת בוקר עשירה עם לחם כפרי, חביתות ירק, ריבות וקינוחים, בורקס או ג'חנון בשבת, המוגשת בחצר אל מול הנוף. לאווירה רומנטית ניתן להזמין בקבוק יין, ערכת קפה ותה ועשבי תיבול מהגינה, וכן ערכת רחצה מפנקת עם סבונים ריחניים, קצף אמבט, קטורת ופרחים. הצימר ממוקם בקרבת מגוון אטרקציות כגון חמי טבריה, חמת גדר, טיולי ג'יפים וטרקטורונים, מסלולי טיול ומסעדות מומלצות בהנחת צימר.

 

2.    בקתה בזית – בקרבת הכנרת

במושב מגדל, דקות ספורות מהכנרת, תמצאו בקתת עץ בסגנון סקנדינבי, מעוצבת בסגנון מרווח המשרה שלווה ורוגע. הבקתה היפהפיה, שנבנתה מלוגים עגולים, במו ידיהם של בעלי הבית, ממוקמת בלב מטע זיתים אל מול נופה הפסטורלי של הכנרת. הבקתה, המתאימה לאירוח זוג או משפחה, בעלת שתי קומות המכילות מטבח מאובזר הכולל מקרר, מיקרוגל, מיחם ופלטה לשבת, פינת אוכל הצופה אל הנוף, חדר רחצה מרווח ומעוצב, מיטה זוגית רומנטית, ג'קוזי מפנק הצופה לנוף, ועוד. מחוץ לבקתה גינה פרטית וירוקה עם פינות ישיבה, ערסלים, פינת מנגל ועוד. חוויה חד פעמית של עיצוב, טבע ונוף במרחק נגיעה מהכנרת.

 

3.    ניר לאוהבים – בקתות עץ בלבנים

מול נוף מרהיב לכנרת, הר ארבל וגולן, שוכנות 4 בקתות עץ קסומות. כל בקתה ייחודית ומעוצבת בסגנון אישי. בבקתות ריהוט עץ טבעי המעוצב בעבודת יד, המקנה לחופשה מגע של קסם גם בפרטים הקטנים. בכל בקתה ג'קוזי ענק לאור נרות, מיטה זוגית רומנטית, מיזוג אוויר, מטבחון מאובזר ופינוקים נוספים. ניתן להזמין לבקתות ארוחות בוקר וטיפולי גוף מפנקים. הבקתות צופות לכינרת, ממוקמות קרוב לנחל עמוד ולמצוק ארבל, וניתן להנות באיזורן משייט בירדן, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים ורכיבה על סוסים.

 

4.    צלילי אהבה בכנרת

במרחק הליכה מהכנרת, בלב נוף גלילי קסום, ממוקמות 3 בקתות עץ רומנטיות, המתאימות לזוגות או לזוגות עם ילדים. הבקתות מעוצבות ומרוהטות בסגנון כפרי, ומכילות ג'קוזי זוגי, מיזוג אוויר, ומטבחון. לכל בקתה חצר פרטית על מנת להבטיח חופשה שקטה ופרטיות מוחלטת. בחצר הבקתות ניתן למצוא סאונה פינית ובריכה, למנוחת הגוף והנפש כאחד. הבקתות, הטובלות בירק הדרים ומשקיפות על נוף הכינרת, מציעות חופשה מפנקת ורומנטית לזוגות. בקרבת מקום ממוקמים בית כנסת וצרכניה, וניתן להזמין לחדרים ארוחת בוקר הכוללת פנקייקים, לפינוק קולינרי מושלם.

 

5.    נופש דביר – בקתה וצימרים

2 דקות מהכנרת, בלב המושבה מגדל, תמצאו גן עדן קטן, הטובל בירק ובשלווה. במקום שני צימרים ובקתה זוגית, המתאימים לחופשה משפחתית או לחופשה זוגית רומנטית, ומתאימים גם לציבור הדתי. ביישוב קיימים מספר בתי כנסת, והוא ממוקם בקרבת קברי צדיקים. יחידות הנופש ממוקמות בחצר יפהפיה עם עצים טרופיים הצופה אל הר ארבל, בחצר בריכה מגודרת המבטיחה בטיחות לילדים, פינת ברביקיו, נדנדות ורחפות. 

 

6.    בקתות Olive Inn  על המים

ולמי שממש לא יכול להתאפק... בקתות אוליב על המים בחוף גולן ממוקמות ממש על קו המים, ומציעות אירוח באווירה כפרית ומפנקת, הפונה ישר אל הכנרת. בבקתות הממוזגות סלון מרווח, טלוויזיה, חדר שינה זוגי, מטבחון מאובזר , מרפסת הפונה לכנרת, ועוד. בחצר הצימרים מדשאות מטופחות, מתחמי משחקים ומתחם מנגל. והכל ממוקם על חוף גולן היפהפה, בשתי מילים: חלום אמיתי.

 

שפע צימרים ויחידות נופש באזור הכנרת, באווירה יוקרתית, ייחודית ומפנקת, מחכים רק לכם! הזמינו עכשיו צימר ליד הכנרת לחופשה חלומית בנופים היפים של סובב הכנרת, הר ארבל והגליל התחתון, ותוכלו לצעוד ברגל אל חופי הכנרת, לרחצה רומנטית או טיול קסום על החוף.

 

לחצו כאן לצימרים נוספים באזור הכנרת

 

רוצים להתעדכן במבצעים ובהטבות שוות במיוחד רק לחברים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות