x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

צימרים מומלצים לפסח

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים מומלצים לפסח

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

פסח, חג המצות, מתקרב, ויחד עם ניחוחות של בישול ביתי ונקיונות מתקרבת גם הדילמה הקבועה, היכן נבלה את חופשת החג? האביב הוא זמן מצוין להנות מנופי ישראל היפים, ולצאת לחופשה שתטעין אותנו באנרגיה לכל השנה הקרובה. אז הניחו את אביזרי הניקיון, לפניכם סקירה של צימרים מומלצים לפסח 2014:

 

שלווה אצל אדווה - בקתות ומערות

שתי בקתות עץ, ושתי מערות מפוארות וקסומות. כן, כן, שמעתם נכון, ניתן לחגוג את חופשת החג בצימר הממוקם במערה קסומה, לאווירה בראשיתית ומיוחדת, או בבקתת עץ מפוארת לבחירתכם. הצימרים ממוזגים ומאובזרים בכל אביזרי הנוחות המתקדמים והיוקרתיים ביותר: ג'קוזי זוגי, מיטות מרווחות עם מזרן אורטופדי, מטבחון מאובזר, טלוויזיית LCD מסתובבת, אינטרנט אלחוטי, מרפסת פרטית, ועוד. במקום גן מוקף עצים עם בריכה פרטית, ופינת ברביקיו. הבקתות פונות אל הנוף הנפלא של הרי הגליל, וממוקמות במרחק דקות מחופי הכינרת וטבריה. ניתן להזמין ארוחת בוקר מפנקת עם מאפים מעשה יד, וכן טיפולי ספא מפנקים.

 

מקום אחר - בית קשתות עתיק

לחופשת חג באווירה אחרת, "מקום אחר בראש פינה" מציע למתארחים חופשה באווירה מיוחדת. הצימר ממוקם בבית אבן יפהפה אשר נבנה מאבן גלילית לפני כ-120 שנה. בית האבן האותנטי, המעוצב בצורה עוצרת נשימה, מכיל גם את כל מה שדרוש לחופשה מושלמת: ג'קוזי זוגי עגול ומהודר, טלוויזיה LCD , סלון מעוצב, מטבח מאובזר, חדר רחצה מטופח, מיזוג, וקמין עצים ללילות הקרים של צפון הגליל. צוות הצימר דאג לאבזר את המקום גם בפינוקים קטנים כגון פירות יבשים, שוקולד, חלב, תמציות תה וקפה, חלוקי רחצה רכים ומפנקים ומקלות קטורת ריחניים לאווירה מושלמת.

 

בית עץ יווני בכפר ורדים

חופשת הפסח היא זמן נפלא לחופשה זוגית. ב"בית עץ יווני" הממוקם בכפר ורדים אשר בגליל המערבי, תוכלו להנות מאירוח מפנק בווילות מהודרות, מעוצבות בעץ טבעי. חדרי האירוח מאובזרים ומרווחים, עם ג'קוזי זוגי ופינת ישיבה רומנטית. ניתן להזמין מראש ארוחת בוקר כפרית עשירה ומפנקת במיוחד, הכוללת מטעמים טריים מעשה הבית, המכיל את כל טוב תנובת הגליל.

 

בקתות אחוזת חנה

למתכננים חופשה משפחתית בפסח, בקתות "אחוזת חנה" בשפר מציעות את התנאים הטובים ביותר. "אחוזת חנה" שוכנת בלב בוסתן גלילי מטופח באהבה, בסביבת חורש טבעי, ומשקיפה על הנוף היפהפה של הרי הגולן, הכנרת והגליל התחתון. במקום בריכת שחייה בחצר, ג'קוזי ספא מפנק וסאונה יבשה. ניתן להזמין בתיאום מראש: סדנאות יצירה המתאימות לכל גיל, וכן טיפולי גוף וטיפוח.

 

אז למה אתם מחכים? יחד עם המצות וההגדה, הכינו את עצמכם לחופשה משפחתית או זוגית, ותהנו מחופשת פסח מפנקת בתנאים הטובים ביותר, יחד עם קרוביכם ואהוביכם.

 

לצימרים נוספים לפסח לחצו כאן

 

רוצים להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לחברים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות