x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

אטרקציות בישראל לכל המשפחה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אטרקציות בישראל לכל המשפחה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ארץ ישראל משופעת במספר גדול של אטרקציות נהדרות המתאימות לימי טיול מהנים למשפחות, זוגות, וקבוצות. אחת האטרקציות הבולטות והפופולריות מכולן היא כמובן – רכיבה על רכבי שטח, כי אין כמו טיול טרקטורונים כדי להפוך את החופשה שלכם למהנה באמת. השילוב של טבע, נופים, ורכיבה מהנה ומאתגרת על טרקטורונים או ג'יפים עוזר להשיל מעליכם את טרדות היום יום ולהתרענן באמת. אז אם אתם צמאים לגיוון, ובא לכם לצאת לחופשה משפחתית שתחזיר לכם את המרץ והכיף, טרקטורונים הם הדבר הנכון בשבילכם.

ואם אתם עוד לא מכירים את התומקאר, הגיע הרגע להכיר. זהו רכב שטח ופנאי ישראלי, הנקרא גם רכב "באגי". התומקאר הוא מעין שילוב של הטוב מכל העולמות: יותר גדול מטרקטורון, אבל עוד לא גדול מספיק כדי להיות ג'יפ. זהו רכב שטח זריז וקל שיודע להתמודד גם עם המחוספסים שבשבילי ארצנו.

בתומקאר עין זיוון ,תוכלו להנות מטיול טרקטורונים שהוא גם חווייה לכל המשפחה, המדריכים המנוסים ידריכו אתכם במסלולים המרהיבים של הר אביטל ועין זיוון אשר בצפון רמת הגולן, יוסיפו לחווייה הסברים מרתקים, ובתור בונוס, תוכלו לעצור גם לקטיף עצמי של דובדבנים, תפוחים ופירות נוספים בעונה.

 

טיולי ג'יפים

בין אם אתם חובבים נהיגת שטח מאתגרת בדיונות ובחולות, או מחפשים בילוי רגוע וכיפי במסלולים מאתגרים פחות, טיול ג'יפים מאפשר לכם להנות מגמיעה של מקסימום נוף ומרחב במינימום מאמץ, ומהכיף של חוויית הנהיגה ברכב שטח אמיתי. טיולי ג'יפים יכולים להתאים לכל המשפחה ולזוגות, לטיול של כמה שעות, או למסלול מיוחד של כמה ימים. ניתן ללמוד טכניקות חילוץ, נהיגה בשטח טרשי, או פשוט להנות מהנוף. במהלך הטיול תוכלו לשמוע הדרכות מרתקות אודות הטבע וחלקי הארץ השונים שתראו בטיול.

ניתן לצאת לטיולי ג'יפים בכל רחבי הארץ, ואם אתם מעוניינים בטיול ג'יפים באיזור הצפון - ג'יפים איילת-השחר הם חברה מנוסה וותיקה בצפון המתמקדת בטיולי ג'יפים והדרכות. מורי הדרך המנוסים שלהם ייקחו אתכם לטיולים מרתקים ברחבי הגליל והגולן: טיולים בעקבות נדידת הציפורים, טיולי מים ונוף, טיולי פריחה וסיורים בבתי כנסת וקברות צדיקים, ואפילו טיולים מזמרים. זוהי דרך נפלאה להנות מנופי הארץ ומחווייה מגבשת המתאימה למשפחות, קבוצות חברים, זוגות וכמובן לימי כיף עבור חברות וארגונים.

 

רכיבה על סוסים

טיולי סוסים – לגוף ולנפש. רכיבה על סוסים היא חווייה מיוחדת שמערבת טיול בטבע היפיפה של ישראל עם חוויית הטיפול והקשר עם בעלי החיים האציליים מכל, הסוסים. הרכיבה משמשת כפעילות מהנה לכל המשפחה, וגם נחשבת כפעילות טיפולית בעלת יכולת לאזן גוף ונפש, להרגיע מתחים, ומשמשת גם כטיפול לילדים ולמבוגרים הסובלים מבעיות קשב וריכוז וכדומה. לא משנה מה הסיבה, רכיבה על סוסים בטבע היא חווייה מהנה המתאימה לכל המשפחה. במרכז רימוני הגליל תוכלו למצוא מגוון פעילויות ואטרקציות מהנות כמו רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים ושייט, שיהפכו את הטיול שלכם בגליל לחווייה אמיתית.

 

רוצים להתעדכן במבצעים ואטרקציות שוות במיוחד לחברים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו לנו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות