x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

סקירת מלונות בקיבוצים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

סקירת מלונות בקיבוצים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בישראל יש מגוון רב של מלונות בצפון הארץ, אך אין כמו חופשה בבית מלון כפרי כדי לרענן ולהתניע את המצברים. מלונות קיבוציים קטנים או גדולים, הנמצאים בסביבה הכפרית והטבעית של הקיבוץ הם דרך נהדרת לבלות חופשה ישראלית אמיתית באחד מהאיזורים היפים של ישראל. בקיבוץ ניתן להנות ממלוא המתקנים והשירותים הקיימים במקום, בלי לוותר על הטבע ועל אתרי התיירות והטיול באיזור. מלון בקיבוץ הוא שידרוג לחוויית הצימר בקיבוץ, כיוון שהוא כולל את כל הפינוקים והאביזרים המתלווים לבית מלון גדול.

מלון בקיבוץ לביא

קיבוץ לביא הוא שכיית חמדה של ממש הממוקמת בלב איזור הגליל התחתון של ישראל, בקיבוץ נמצא מלון יוקרה מהוותיקים והאהובים בארץ. המלון מספק חופשה המתאימה גם לשומרי שבת וכשרות, וניתן לערוך בו גם כנסים ואירועים. לפרטים נוספים על מלון בקיבוץ לביא.

מלון בקיבוץ הגושרים

ממוקם בצפון הארץ, מלון הגושרים מציע חוויית אירוח יוקרתית ומפנקת במיוחד ממש בצפון הגליל העליון, לא רחוק מקריית שמונה. בלב הנוף היפיפה של הגליל העליון, ובין מעינות מים, מסלולי טיול, אתרי מורשת ואטרקציות שונות, נמצא מלון הגושרים, בו ניתן להנות מנופש בתנאים מהודרים, כולל כל הפינוקים המתלווים למלון מפואר: שתי בריכות שחייה, אולם ספורט וטרקלין אירוח, הם רק חלק מהמתקנים המוצעים לאורחי המלון. במלון ניתן להתארח באגף קלאסי, אגף כפרי, או אגף בוטיק.

מלון בכפר גלעדי 

בגליל העליון, באחת הנקודות הצפוניות והיפות של ישראל, ממוקם קיבוץ כפר גלעדי. הקיבוץ מכיל מוזיאונים ואתרים היסטוריים, וטובל כולו בירק של הגליל העליון. בית המלון בכפר גלעדי הוא אתר תיירות ונופש וותיק המשופץ באופן האיכותי והמתקדם ביותר. מול הרי הגולן והחרמון, עם נוף לעמק החולה, בית המלון בקיבוץ גלעדי מציע בריכה שחייה מקורה ומחוממת, בריכת שחייה חיצונית בעונה, חדר כושר, ספא, אולמות לכנסים ואירועים, בית כנסת, ועוד. אחד המלונות האיכותיים והמהודרים בצפון, עם הקפדה על כל פרט, חדרים מושקעים, פרטיות ונוף ירוק וטבעי אל עמק החולה, הרי נפתלי, ויתר הרי הגליל. לפרטים נוספים על מלון בכפר גלעדי.
 
למידע נוסף, מבצעים והטבות, חפשו 'צימר' ברשתות החברתיות:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות